FAQ

W tym dziale można znaleźć odpowiedź na najczęściej zadawane pytania-zapoznanie się z nimi może zaoszczędzić Państwu czas poświęcony na kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z często zadawanymi pytaniami.

Serwis jest wykonywany w najbliższym wolnym terminie, tak by w, jak najkrótszym czasie wykonać dane zlecenie. Średni czas oczekiwania to od jednego do trzech dni, w zależności od sezonu.

Wykwalifikowany serwisant przyjedzie do domu lub firmy w wyznaczonym terminie. Technik sprawdzi sprzęt w ramach swojej wizyty tj. napięcie pasów, poziom nasmarowania części ruchomych oraz ogólny stan sprzętu tak by był utrzymany w dobrym stanie.

Jeśli zajdzie konieczność naprawy lub wymiany uszkodzonego elementu Twojego sprzętu fitness, serwisant przed naprawą lub wymianą poinformuje Cię o kosztach.

Dokładamy wszelkich starań, aby w momencie wizyty dysponować potrzebnymi częściami, nie zawsze jest to możliwe, aby wszystkie części były dostępne od ręki. Jeśli nie będziemy dysponować częściami, które są niezbędne do naprawy, serwisant zamówi je u producenta. Z chwilą otrzymania zamówionych części skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin zakończenia naprawy sprzętu.

Czasy naprawy będzie się różnić, w zależności od rodzaju sprzętu sportowego i charakteru wykonanej usługi, które mają być wykonywane. Średnio naprawy wymaga od 45 do 90 minut. Jeśli dodatkowe części będą potrzebne do ukończenia naprawy Twojego sprzętu sportowego, wydłuży się czas realizacji usługi.

Niestety, nie można ustalić momentu technikiem został sprawdzony sprzęt i miał możliwość oceny problemu. Jeśli dodatkowe części lub pracy są zobowiązani do ukończenia naprawy Twojego sprzętu sportowego, może być wymagana dodatkowa wizyta usługi.

Dokładamy wszelkich starań, aby zaopatrzyć wszystkie części wspólne noszeniu, nie zawsze jest to możliwe, aby wszystkie te elementy w pojeździe w momencie korzystania z usługi. Jeżeli części są zobowiązani do naprawy sprzęt fitness, a my nie posiadają tych elementów w magazynie, technik będzie zamówić części zamienne bezpośrednio od producenta. Gdy części przyjechać, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić termin zakończenia swojej naprawy i dostać sprzęt do ćwiczeń z powrotem i działa.

Kosz naprawy nie można ustalić z góry, gdyż to zależy od skali napotkanego problemu, serwisant ustali go, zanim zacznie naprawę uszkodzonego sprzętu. Na koszt naprawy składa się robocizna i ewentualne części.

  • Robocizna - Jeśli urządzenie jest na gwarancji serwisant usunie usterkę w ramach gwarancji, bez wymiany części.
  • Części - Jeśli urządzenie nie jest już w ramach gwarancji oraz części zamienne są wymagane do ukończenia naprawy, Twój serwisant będzie musiał skontaktować się z producentem w celu uzyskania aktualnej ceny.

W przypadku, gdy nie znalazłeś odpowiedź na Twoje pytanie prosimy o kontakt, Nasza obsługa klienta chętnie Ci pomoże.